Nasza oferta

Dlaczego warto przeprowadzać badania społeczne w firmach i instytucjach? Odpowiedź jest prosta – pomagają one ocenić stan jej funkcjonowania, oraz poznać zachowania personelu i gości. Wdrożone na ich podstawie usprawnienia przełożą się bezpośrednio na zadowolenie klientów lub petentów, a co za tym idzie – zysk dla instytucji, który nie zawsze ma być koniecznie materialny.


Badania w formule mystery shopper

Ta forma badań opiera się na tak zwanej obserwacji uczestniczącej. Jej celem jest ocena jakości obsługi klientów w punktach sprzedaży i obsługi. Podczas jego trwania specjalnie przeszkoleni ankieterzy wcielają się w rolę klientów i na podstawie wcześniej przedstawionych dyrektyw dokonują oceny zachowania personelu punktu usługowego, ale także ilości asortymentu, honorowania programów lojalnościowych etc.

Celem badania w tej formule może być:

  • ujawnienie technicznych niedopatrzeń związanych z funkcjonowaniem badanego punktu,
  • ocena zachowania i sposobu podejmowania interakcji przez personel,
  • ocena ogólnej estetyki punktu,
  • znajomości oferowanych produktów wśród personelu.

Pamiętaj, że ocenie można poddać nie tylko punkt usługowy lub sprzedażowy jak bank czy restauracja. Również instytucje społeczne, takie jak urzędy, czy nawet kościoły ze względu na decentralizację, muszą być poddawane kontroli jakości. 


Konkurencja nie śpi

Dlatego i my nie pozostajemy w tyle. Tajemniczy klient pojawi się także w lokalach konkurencji, by ocenić i porównać prezencję personelu, a także miejsca oraz asortyment i jakość usług z tymi, oferowanymi przez Twoją firmę.

Europejski Instytut Badań Rynkowych im. Jana Pawła II to zespół wyspecjalizowanych socjologów i marketerów. Jesteśmy w stanie przygotować projekt każdego rodzaju – od tajemniczego klienta, przez ankiety po wywiady indywidualne. Na razie pracujemy jeszcze jednak nad zebraniem reszty zespołu i rozszerzeniem oferty. Jeśli jednak chciałbyś się dowiedzieć, jakie korzyści może Ci przynieść współpraca z Instytutem, nie wahaj się z nami skontaktować.


Pomoc dla instytucji społecznych

W całym swoim działaniu i planie priorytetujemy ludzki rozwój, a nie bezwzględny przychód. Zgodnie z ideałami towarzyszącymi pomysłodawcom Instytutu, którzy od lat angażują się we wspieranie chociażby fundacji proonkologicznych, sami również oferujemy pomoc instytucjom non-profit. Wykonujemy dla nich specjalnie opracowane badania, a w przypadku współpracy z klientem komercyjnym część zysku przekazujemy na wybrane organizacje charytatywne i społeczne.